Företagsrådgivare sökes till Åtvidabergs Sparbank

Uppdraget

Du kommer i första läget ta över en befintlig kundstock som du ansvarar för att förvalta och utveckla. I ditt uppdrag ingår även att hitta nya kunder vilket du gör genom att bygga relationer och nätverka. Vi är en liten bank där du får ett totalansvar för dina kunder och får följa dem i upp- och nedgångar. Du lär känna dina kunder och arbetar tillsammans med dem för att förbättra deras lönsamhet och affär.

Känner du igen dig?

Ulricehamns Sparbank söker en Private Banking-rådgivare som drivs av att skapa goda relationer, bra affärer och att överträffa kundernas förväntningar

Tjänsten som Private Banking-rådgivare

Som Private Banking-rådgivare har du som uppgift att etablera, utveckla och underhålla starka och långsiktiga kundrelationer. Vi erbjuder dig ett intressant och roligt arbete med spännande utmaningar i en föränderlig miljö. Du kommer ingå i en grupp med två andra Private Banking-rådgivare och ett kundstöd. Tillsammans bildar ni ett starkt team.

Sparbanken i Karlshamn söker två Privatrådgivare

Vi söker dig som:

• Gillar att göra affärer och hjälpa kunder få en trygg och god ekonomi.
  • Brinner för möten med ungdomar, vuxna, familjer, seniorer – människor.
  • Värdesätter gemenskap, teamwork och arbetsglädje tillsammans med fantastiska kollegor.

Om tjänsterna

Vi behöver förstärka vårt team i Olofström och vår gemensamma enhet SAM (kontoren i Svängsta, Asarum och Mörrum) med två erfarna Privatrådgivare.

Hälsinglands Sparbank söker Vd

Vår nya VD ska leda oss in i framtiden. Utifrån vår affärsplan är ditt uppdrag att utveckla vår verksamhetsstyrning, driva affärsmässigheten och förena kraften i vårt varumärke och vår organisation. Ett viktigt mål att fortsätta fokusera på vår tillväxt och lönsamhet, samtidigt som du kan axla rollen som en modern, trygg och delegerande ledare. Vi har höga förväntningar på dig och din förmåga att samla och inspirera oss i den förändringsresa vi har framför oss. Du blir en ambassadör för vår bank och vårt varumärke, både på vår lokala marknad och inom sparbanksvärlden.

Westra Wermlands Sparbank söker Privatrådgivare till Töcksfors

I rollen som Privatrådgivare kommer du framför allt att hantera frågor som berör lån, sparande, pension och försäkring men även vissa kundtjänstuppgifter vid behov. Varje dag påverkar du våra kunders ekonomi genom bokade och obokade rådgivningar och för att trivas i den här rollen behöver du älska att träffa folk. Det är också viktigt att som person vara öppen för nya arbetssätt, då vi löpande anpassar oss till efterfrågan av både fysiska och digitala möten.

Westra Wermlands Sparbank söker Privatrådgivare till Årjäng

I rollen som Privatrådgivare kommer du framför allt att hantera frågor som berör lån, sparande, pension och försäkring samt visst kundtjänstarbete vid behov. Varje dag påverkar du våra kunders ekonomi genom rådgivningar till bankens kunder och för att trivas i den här rollen behöver du därför älska att träffa folk. Det är också viktigt att som person vara öppen för nya arbetssätt, då vi löpande anpassar oss till efterfrågan av både fysiska och digitala möten.

Vill du jobba med företagskunder på Ålems Sparbank?

Vi behöver dig som är serviceinriktad, stresstålig och har en god teamkänsla. Du ska ha ekonomisk utbildningsbakgrund och gärna tidigare erfarenhet av företagsrådgivning på bank.

Frågor om tjänsten besvaras av Affärsansvarig Kaisa Kajava: Tel: 070-288 50 59 E-post: kaisa.kajava@alemssparbank.se

Intresseanmälan skickas via e-post till HR-ansvarig Sara Olofsson: E-post: sara.olofsson@alemssparbank.se

Ålems Sparbank söker kundtjänstmedarbetare

Som medarbetare i bankens kundtjänst kommer du att arbeta i kassan och finnas till för de privat- och företagskunder som besöker eller kontaktar banken. Dina arbetsuppgifter kan vara att svara i telefon, utföra kassaärenden, utbilda kunder i bankens digitala tjänster, öppna konton, beställa kort och boka in kunder hos rådgivare. Din huvudsakliga uppgift är att vara behjälplig oavsett situation och ge bästa tänkbara service.

Jurist till Sparbankernas Riksförbund

Sparbankernas Riksförbund är ett branschförbund för 59 Sparbanker och 13 ägarstiftelser och har till uppgift att tillvarata medlemmarnas gemensamma intressen. Förbundet representerar medlemmarna gentemot myndigheter och organisationer och är remissinstans samt förhandlingspart i ärenden av betydelse för medlemmarna. En viktig del av Förbundets arbete består i att bevaka rättsutveckling och ge vägledning till medlemmarna i betydelsefulla frågor. Förbundets uppdrag växer, vilket gör att ytterligare krafter nu behöver knytas till Förbundet.

Privatrådgivare med hög ambition och servicenivå sökes till Sparbanken Eken

På kundcenter handläggs ärenden och frågor av bred karaktär, allt från digitala låneansökningar och tjänster till rådgivning via telefon/Skype inom spara, betala, låna och försäkra. Kundcenter servar alla bankens kunder, andra banker, mäklare m.fl. via telefon, internetbanken, hemsidan och mail. Som medarbetare hos oss förutsätts det att du vill och kan skapa goda relationer och upprätta förtroende. Att ge bra service är en självklarhet för dig, likaså att du sätter god kvalitet högt.

Sidor